Seznamy BBS

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Wed Mar 9 17:55:19 CET 1994

>From: "Vit Rocek" <VIT.ROCEK at vslib.cz>
>To: net at cs.felk.cvut.cz
>Date: Wed, 9 Mar 1994 01:01:29 MET-1EET
>Subject: Re: Seznamy BBS
>
>Dobry den,
>
>chtel bych se omluvit vsem, ktere popudila moje zprava o tom, kde najit
>seznamy snad vsech BBSek a jinych podobnych `zabav'.
>                                             ^^^^^

Pokud pozorne sleduji NET, tak nikdo neposlal prispevek, ktery by vyjadroval
popuzeni nad zminovanou zpravou.

>Doslechl jsem se, ze v konferenci CSINFO-L pry probehla bourliva diskuse o
>hrani sitovych her a ostatnich podobnych `zbytecnostech'. Do konference
>CSINFO-L jsem se prihlasil az dnes, takze jsem nevedel, ze by to nekomu
>mohlo vadit. Mojim hlavnim umyslem nebylo ani tak ukazat ostatnim, kde
>najit to a tu sitovou hru, ale spis podelit se o druhou polovinu seznamu,
>ve ktere jsou uvedeny ruzne datove servery a jine zdroje informaci.

NET neni CSINFO-L. Jestlize prispevek byl poslan i do CSINFO-L a
tam vzbudil nevoli, tak svoje umysly by mel autor vysvetlovat tam.

>Ja osobne pouzivam BBS k zivemu kontaktu s lidmi, a k diskuzim o ruznych
>problemech - vyhodou je to, ze okamzite znate odpoved.
>

>Byl bych nerad, kdyby nekdo rekl, ze v dobe, kdy se u nas `bojuje' se
>sitovymi hrami, se najde nekdo tak nezodpovedny a uverejni jejich seznam.

Jiste nesouhlasime se zlocinnosti, presto nekteri cteme radi detektivky.
Pokud mohu mluvit za provozovatele NET, tak v nasi e-konferenci nezavadime
cenzuru a ani nevyzadujeme autocenzuru. Navzdory tomu bychom byli radi, kdyby
prispevky preci jen se tykaly predevsim tematiky, na kterou je NET zameren a
braly ohled na vseobecne normy slusnosti.