OSF/Motif

Ivo _MaIv_ MUSIL MUSIL at feld.cvut.cz
Wed Mar 23 10:47:31 CET 1994

>   Nemohl by mi nekdo vysvetlit co vlastne je presne OSF/Motif ?
>   Take by me zajimala jeho dostupnost pro SunOS 4.0.1
>   Predem dekuji za jakoukoli informaci .

OSF/Motif je standard na ovladani grafickych uzivatelskych rozhrani
(GUI) a aplikaci v nem, v Unixu pro systemy typu Xwindows. Je velice
podobny ovladani  MSWindows (bohuzel) a sklada se z window manageru
(mwm - zajistuje praci s okny), runtimu a knihoven, ktere Vam umozni
si napsat vlastni aplikaci v tomto duchu.

Standardne je v SunOsu 4.x GUI OpenWindows, ktery pouziva IMHO daleko
peknejsi rozhrani OpenLook, ovsem standardizacni organizace
OpenSystemFoundation je proti :).

Cena systemu Motif pro SunOs je dost vysoka (na nase pomery), ale
mohu se Vam na to zeptat.

S pozdravem

     ..      ..     ....     ..  ..  ..            Ivos MUSIL
     ..  ..  ..   ..    ..   ..  ..  ..         MUSIL at FELD.CVUT.CZ
     ..      ..   ........   ..  ..  ..         MUSIL at EARN.CVUT.CZ
     ..      ..   ..    ..   ..    ..             fido 2:420/12