WinMCad 3.0 For Windows - problemy

Pavel Vrecion VRECION at vsz.cz
Fri Mar 25 09:44:25 CET 1994

> mam problemy s instalaci MathCadu pro Windows. Regulerne jej
> nainstaluji na disk D:\, on se pritom ani nepta na adresare windows,
> takze nevytvari zadne zasahy do win.ini a podobne.
> Jen tak mimochodem - nelze to instalovat na sitove disky. Z jakeho
> duvodu to asi vedi jen tvurci ...

MathCad se chova rozdilne od ostatnich windows programu tim, ze si
do adresare system instaluje 32 bitovou knihovnu. Tuto knihovnu
potrebuje pro svou praci. Mne se povedlo MathCAD nainstalovat sitove
s tim, ze jsem musel na lokalni disk zkopirovat win32s soubory a v
system.ini k nemu nastavit cesty (napr.
device=C:\WINDOWS\SYSTEM\WIN32S\W32S.386). S instalaci jsem
nemel problemy, pokud jsem instaloval z originalnich disket.
Pravdou je, ze mi dosud sitove nechodi Maple a tedy ani symbolicky
procesing. Take pouzivam verzi 4.0, kazdou chvili se ma ale objevit
verze 5. Kupodivu nemusim mit nastaven ani WMCADDIR. Budu dale
badat a kdyz na neco prijdu dam vedet.
Vrecion