WAV soubory

Petr Snajdr SNAJDR at student.vszbr.cz
Wed Mar 30 17:54:05 CEST 1994

>Date: Mon, 28 Mar 1994 10:49:07 +0200 (MET DST)

             Mam dojem ze jsem nekde videl i konverzni programy
                       (  a1well.feld.cvut.cz ???  )
       ze souboru *.mod do dalsich ( myslim ze to bylo do nekolika desitek
       ) a nejspis i do *.wav.Mozna ze by se to mohlo nekdy hodit i kdyz
       veci archivy modu jsou az nekde v USA nebo Japonsku coz je dost daleko.

                                        Snajdr Petr
                                        SNAJDR at STUDENT.VSZBR.CZ