adresat "SYSOP"@infima.cz neexistuje

hladikz at infima.cz hladikz at infima.cz
Fri May 13 07:02:10 CEST 1994

Vazeni pratele na INTERNETU!

Pokud jste psali prispevek do teto konference mezi 10. a 12. kvetnem, zrejme
Vam prisla zprava s oznamenim ze adresat "SYSOP"@infima.cz neexistuje.

Omlouvam se za toto nedopatreni, ale tentokrat slo spise o
technickou chybu. Nas Internet mail gateway pro MAJOR BBS z
nejakeho duvodu nedokazal otevrit soubor uzivatelu nasi BBS a
tedy i phantom uzivatelu pro prijem konferenci. Dusledkem bylo,
ze vsechny zpravy byly smerovany na postmastera resp. SYSOPa ale
jeho jmeno bylo chybne nakonfigurovano z uvozovkami, takze MHS
importer BBS vsechnu postu vzapeti vracel odesilatelum.

Zatim mi neni jasne co se mohlo prihodit. Nejspis nektery z
programu na mail serveru nezavira soubory ci co a dosly file
handly. Soubor uzivatelu, podle ktereho se ma posta rozhazovat
vypada netknuty. V kazdem pripade po onastaveni postmastera bez
uvozovek by melo zrcadlo zprav zmizet.

Dekuji za pochopeni a preji tluste draty!
                                                     Zdenek Hladik
                                                    I  N  F  I  M  A
                                              V olsinach 75 Prague, Czech
                                              tel.(02)7820034 FAX 7822748