OS2 TCPIP

Oldrich Cuda cuda at dolni.ms.mff.cuni.cz
Sat May 14 16:45:12 CEST 1994

Hi there,

 nemate nahodou nekdo cirou nahodou napad, jak resit nasledujici problem:

 Mam jeden pocitac spojeny s Internetem pres SLIP. To znamena, ze je pro
 me vyhrazena prave jedna lokalni adresa a ja bych potreboval zapojit
 do internetu jeste jeden pocitac, ktery mam s tim prvnim spojen 3c509.
 Na prvnim pocitaci bezi OS/2 na druhem DOS. Komunikace po TCP/IP mezi
 nimi funguje OK, ale kdyz se z toho druheho pokusim nakonektit na
 jakykoli vzdalenejsi server, nez je muj prvni pocitac, tak uz to samozrejme
 nefunguje, protoze zadny dalsi server netusi, kam ma paket s adresou
 pro ten druhej routovat. Takze resil jste uz nekdo podobny problem
 existence 2 pocitacu na jedne IP adrese ???
 Nebo mam radsi posadat, aby mi pres slip server priroutovali ke kazde
 adrese jeste jednu ???

            Dik za radu ..

                     Cau Olda

Oldrich Cuda                           Tel/Fax: +42-2-5813600
Gabinova 832                           Fidonet: 2:420/100.207
Praha 5
152 00                              cuda at dolni.ms.mff.cuni.cz