OS2 TCPIP

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Sun May 15 11:41:09 CEST 1994

Dobry den
> [...]
>  me vyhrazena prave jedna lokalni adresa a ja bych potreboval zapojit
>  do internetu jeste jeden pocitac, ktery mam s tim prvnim spojen 3c509.
>  Na prvnim pocitaci bezi OS/2 na druhem DOS. Komunikace po TCP/IP mezi
>  nimi funguje OK, ale kdyz se z toho druheho pokusim nakonektit na
>  jakykoli vzdalenejsi server, nez je muj prvni pocitac, tak uz to samozrejme
>  nefunguje, protoze zadny dalsi server netusi, kam ma paket s adresou
>  pro ten druhej routovat. Takze resil jste uz nekdo podobny problem
>  existence 2 pocitacu na jedne IP adrese ???
hmm, asi by to nebolo velmi korektne riesenie
>  Nebo mam radsi posadat, aby mi pres slip server priroutovali ke kazde
>  adrese jeste jednu ???
asi bude nutne spustit na OS/2 proces routed, a ethernet medzi OS/2 servrom
a DOS stanicou bude dalsou sietou - takze spotrebujet enejake tie IP cisla :-(
Toto ale nie je napad, to je riesenie zahrnute v baliku, Vy asi ocakavate
nejaky trik...

P.S. Ak Budete chciet ist cestou dalsieho "segmentu" a mate problemy s
originalnou dokumentaciou, napiste mi prosim, mne bezi TCP/IP 1.2.1 pre OS/2
na OS/2 2.0 (na upgrade nemam, ael skutocne je 2.1 o dost lepsia ..) Mozem
poradit...

>             Dik za radu ..
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk