divny retezec (was: Beame & Whiteside)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu May 19 20:51:38 CEST 1994

Retezec v podpisu Petra Matouska mne jiz dvakrat pozlobil; jak v puvodnim
dotazu, tak v odpovedi pana Biolka. Stalo se totiz to, ze mi nejspis
nejak predefinoval znaky - misto malych pismen se zacaly objevovat
``ramecky''. To vsechno se deje v Clarkston telnetu a jen v jedne seanci;
v te je to definitivni a uz se to nespravi. Kdyz ale otevru jinou (Alt-A),
je dobra (dokud se nepokusim cist tento dopis). Aby to bylo slozitejsi,
tak to nastava jen ctu-li postu elmem; pouziji-li pine, je vse v poradku.
Take ve Windows se nic zleho nedeje, at uz ve WinQVT nebo v X-terminalu.
Napadlo mne, ze by to mohlo byt tim, ze mam instalovan ansi.sys, ale
proc se pak situace lisi v zavislosti na tom, ktery program si na unixove
stanici spustim??
  Stalo se nekdy nekomu neco podobneho?
  Nebo to byl umyslny vtip a ja jsem to nepochopil?
Nasleduje zmineny retezec...

                                          Bohumil Chalupa
                                          bochal at met.mff.cuni.cz