divny retezec (was: Beame & Whiteside)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Fri May 20 10:11:51 CEST 1994

>                        ^^^^^^^^^^^^ mel jste na mysli tohle ?
>

>                                         Petr M.
>                                         matu at infima.cz

Ano, presne to. Uz jsem overil, ze se posledne uvedene veci deji i kdyz nemam
instalovany ansi.sys. Vypada to tak, ze se vypise
  /l{TTh7$ jeste bez chyby, pak jeste ta mezera, a pak se to zacina lisit.
Jak to tedka vidim (v Xwindows), tak za mezerou je ^NC~hanks atd,
pricemz ja jsem napsal `strecha N', ale muze to byt Ctrl-N;
v Pine tam misto toho byl otaznik. A kdyz to zlobilo, tak pred Ceckem
nebylo krome mezery nic, a za nim uz misto vlnovky `zvysena tecka'.
Omlouvam se za podrobnosti pro vetsinu lidi nezajimave.
			     Bohumil Chalupa
			     bochal at met.mff.cuni.cz