kde je PINE?

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon May 23 10:07:29 CEST 1994

> Dobry den,
>
> mohl by mi, prosim, nekdo poradit, kde najdu PINE?
>
> Rika se, ze je lepsi, nez ELM ((:-|=[[
>
> Sincerely,
> Martin Krejci

Ja jsem si na elm zvykl, pine jsem instaloval kvuli neunixovym lidem.
Kopii pine lze nalezt u nas :
apollo.karlov.mff.cuni.cz:/dist/hp700/pine-3.89.tar.gz
obsahuje to porty na vsechno mozne.
Pine pro MSDOS a packet driver (prelozena) je ulozena jako
/dist/msdos/net/pcpine_p.zip.
Ma to tu vyhodu, ze (kdyz se to sikovne nakonfiguruje), tak to vypada
stejne, at se ta PINE vola na pc nebo na unixu;
pine zachazi (treba z toho pc) se vzdalenymi mailboxy/foldery.
V kazdem pripade je treba na postovnim uzlu instalovat imap protocol
(server); je soucasti baliku. Ten prave umoznuje interaktivni obsluhu
vzdalene posty; v tomto smyslu je modernejsi `nahradou' protokolu POP.
Ale toto je vsechno dobre popsano v obsazene dokumentaci.
Soucasti instalace pine je i editor pico, ktery je jednak (jako interni)
pouzivan samotnou pine, jednak je pri sestavovani prelozen i samostatne
a lze ho tudiz pouzit na psani dopisu treba i v tom elmu.
Je pro neunixove lidi urcite snesitelnejsi nez vi.
Pry je trochu podobny EMCSu, coz zase nemohu posoudit ja.
   Zdravi
            Bohumil Chalupa
	    KFK MFF UK
	    bochal at met.mff.cuni.cz