port 99 ?

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Tue May 24 08:19:05 CEST 1994

			Dobry den !

	Hladam  informaciu o pripadnom obsadeni portu 99 nejakou
"standardtnou" sluzbou Internetu. Na UVT TU prevadzkujeme "privatny gopher
server" ktory komunikuje iba s taxativne vymenovanymi pocitacmi. V case jeho
instalacie som pren vybral port 80 o ktorom som sa docital (samozrejme o pol
roka neskor :-) ze je povazovany ako standardtny pre www (aj ked www  s
ktorymi som sa stretol mali mnohokrat ine - vyssie cisla) server. Tak sa
teraz musim rozhodnut pre iny port a malo by to menej ako 100. Vybaral som si
port 99. Ale pretoze tato zmena vyvola nutnost zmenit nastavenie na
niekolkych desiatkach klientov rozmiestnenych na sietovych staniciach po
celom areali TU, chcem si to este overit, prv ako vyslem ludi do terenu :-).
	Neviete prosim o nejakej "beznej" sluzbe vyuzivajucej port 99,
pripadne ktory iny port z intervalu (0-99) by ste mi odporucali ?

						Za odpovede vopred Dakujem
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk
gespa at earn.cvut.cz