divny retezec (was: Beame & Whiteside)

Petr Jendele jendele at cs.felk.cvut.cz
Thu May 26 22:05:54 CEST 1994

In message Fri, 20 May 1994 02:40:39 MET-2DST, net at cs.felk.cvut.cz  writes:

> Vtip to urcite nebyl, dokud se to nevyresi tak to proste zrusim.

Podle textu, ktery je v tom retezci bych tomu moc neveril.
Jedna se patrne o ESC sekvenci, ktera vyvola pro VT100 prepnuti do
"alternativ character set" rezimu. Ne kazdy mailer musi poustet necitelne
znaky (tim bych zduvodnil rozdil PINE - ELM). Rovnez ze dalsi session je
normalni lze snadno vysvetlit tim, ze kazda session startuje s defaultnimi
atributy pro VT100.
     K tomu textu "dekuji za zaveseni" - ono totiz tomu, kdo bude pouzivat
vhodny modemovaci program totiz pravdepodobne skutecne nezbude nic jineho
nez zavesit ...).

> ^^^^^^^^^^^^ mel jste na mysli tohle ?

> Petr M.
> matu at infima.cz

S pozdravem
                                                Petr Jendele

Petr Jendele, postgraduate student,             Phone (home): (+42 2) 311 76 68
Dept. of Computers,                             E-mail: Jendele at cs.felk.cvut.cz
Faculty of Electrical Engineering,                (EARN: Jendele at csearn.bitnet)
Czech Technical University in Prague,
Karlovo namesti 13