Popis fci ODI driveru

Martin Bily BILY at cslab.felk.cvut.cz
Fri May 27 16:17:31 CEST 1994

>   velice rad bych ziskal popis funkci ODI DRIVERU nejlepe v elektronicke
>   podobe. Je nekde neco takoveho ??? Existuje nejaka knihovna pro C(++)
>   nebo pascal, ktera by umoznovala komunikaci s timto driverem ???

Neco naleznete treba na novell.felk.cvut.cz v adresari
pub\mirrors\sjf-lwp\dev_docs. Knihovny pro C jsou soucasti
prislusneho Development kitu, ktery se da zakoupit.
Po svete se toulaji ruzne volne pouzitelne knihovny pro
pouziti protokolu ipx, primo pro odi jsem zatim nic nezahledl.

                                    Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at cslab.felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: 42-2-249 155 10, ext. 7323
Karlovo nam. 13
Praha 2, Czech Republic