Filosofie a vyvoj Internetu

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Nov 1 17:31:47 CET 1994

			Dobry den netters !
JK wrote:
> Mas smulu. Nase diskuse s nimi se tahla v ramci konference WAN.42
> nekolik mesicu. Zamichali se do toho i nekteri podnikatele, kteri
> vystoupili s nazorem, ze skole, ktera omezuja zakladni prava studentu
> (tj. svobodny Internet), by zadnou almuznu nedali.
stve ma podnikatel, ktory na vianoce keca do rozhlasu, ze posiela do
Sarajeva kamion s detskymi topankami (vyrobok jeho firmy ) za 1 milion
korun.  V rozhlase o tom kecaju 15 min. (kolko by ho stala reklama ?)
Potom idem do obchodu a pozriem sa na tiopanky p[re batola: 300 korun az
1000 (vydrzia tak 3 mesiace - potom vyrastie ... )  (ten rozhlas to je
skutocna udalost.
JP wrote:
> Toto nekteri studaci prilis nepochopi. Oni berou nase skoly jako
> berlicku ke :skutecnemu vzdelani" v ramci Internetu a pri
> programovani ekonomickych agend pro zazobane podniky, ze nejaka
> teorie prekladacu je neco naprosto zcestneho.
ano, skoda ze ich nezaujimaju SKUTOCNE naklady na prevadzkovanie INET-u
(moj plat 3900 Sk cisteho mesacne - som tu stale => ziadne fusky => vyjedam
si buducnost :-( pracu ktora ma zaujima - Internet research mozem tak akurat
okaslat, ked mi jedna html.page ide minuty ....
> Jojo, ale u nas "ohatsich" je zase jiny problem  - s jidme roste chut.
u nas tych 250 g chleba a ked sa ide do utoku tak 100 g vodky :-)
U nas mi vadi zivelnost pouzivania Inet-u. Ak niekde ucia INET, tak akurat
zakladne sluzby (ftp ako najlepsi priklad :-), ale aby studaci v ramci
svojej praci sami vytvarali zdroje, to este stale nie.
> |Ing. Jiri Kuchta                                                  |
sorry, vela kecam. Howgh
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk