Seznam zdroju CESNETu

SNAJDR at student.vszbr.cz SNAJDR at student.vszbr.cz
Wed Nov 2 07:41:04 CET 1994

> Zajimalo by mne, proc se zde neuvadi gate do site FIDOnet a do
> jejich mnoha konferenci? Zeby snad proto, ze ve FIDOnetu jsou silne
> protesty proti nedisciplinovanosti uzivatelu Internetu?

Mam dojem,ze FIDO si plati kazdy node ( nebo jak se to jemnuje) sam
a tak par souboru uucode tim dovede asi poradne zatoci!
Nebo pokud se nekdo prihlasi z I-netu na konferenci a pak posila
spolu s dopisem i takovou mohutnou adresu jake jsou asi v I-netu
zvykem.
BTW:Schvalne kolik balastu tak muze projit jen pres I-Net konference

     Petr Snajdr