Filosofie a vyvoj Internetu

Petr Herman herman at dec51.lf2.cuni.cz
Thu Nov 3 15:20:09 CET 1994

> A to je prave ta otazka, na co je urceny. Mozna, ze se podpora jakychkoli
> nekomercnich aktivit stane uznavanym cilem administratoru. ...

Pokud si odmyslim to slovo "jakychkoliv", ktere zde ma lehce pejorativni
nadech, tak jsem pro.

Nekomercni aktivity (tj. ty, ktere si na sebe samy nevydelaji) jsou tu
preci proto, abychom meli co hezkeho podporovat. :-)

Kazdopadne bychom jako administratori meli mit spis ty positivni cile,
nez ty negativni (nejen si muset lamat hlavu nad tim, jak nekomu neco omezit
a v necem zabranit :-( ).

> Takovy prival neformalni, zive a aktualni
> anglictiny, jako je Usenet, sotva muze poskutnout nejaka ucebnice.

Jak znamo, tragedii pro mnoho nasincu je prave ten rozdil psane a
mluvene anglictiny. Takze pro anglictinu to nutne chce prenaset
mluvene slovo... :-)

(Promin, Juro, uz vidim, jak Te omyvaji ... :-( )

Petr Herman