Filosofie a vyvoj Internetu

Petr Herman herman at dec51.lf2.cuni.cz
Thu Nov 3 15:33:36 CET 1994

> Ochrana mravnosti 10-letych hackeru asi stoji za uvahu. Nicmene si nedokazu
> predstavit jak by to mohlo fungovat. I kdyby se to nejak zaridilo v Internetu,
> porad tu budou BBS-ky, ktere je jeste tezsi regulovat a kontrolovat.
> Radim

Pokud pracuji na Inetu, tak se staram o Inet.  A tezko se muzu vymlouvat
na to, ze i kdyz si (teoreticky) Inet ochranim, ze si to kloucci stahnou
z nejake BBS-ky (anebo jim to opatri starsi kamarad).

Ovsem pokud by nejka prasecacka BBS-ka chtela konektivitu do Inetu
a ja byl ten Inetovy spravce, ktery o tom muze rozhodnout, tak ma utrum.

Petr