Filosofie a vyvoj Internetu

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Nov 3 16:08:22 CET 1994

> [...]
> Praze snad jiz takova situace neni, kdyz notabene do Amsterodamu je 512.
> Kolik je z VSE to nevim.
>   Ja jsem clovek ktery se radeji dohodne, uznavam ze kdyz je potreba neco
> stahnout, tak tyhle "soukrome aktivity" rusi. Ale to muze vyresit
> zprava, kterou mi dotycny admin posle a ja toho necham. Ale kdyz se
> projdete po pocitacovych ucebnach, tak s Inetem nedela nikdo nebo
> osameli jedinci. Jaka je situace mezi profesory nevim, ale dovedu si
> predstavit ze podobna. Takze pak na Inet zbyva jen VC. A tomu do
na TU UVT, vo velkom rozsahu	studenti Katedry Pocitacov a Informatiky,
v Kosiciach			studenti Katedry Umelej Inteligencie
				(stovky studentov !)
				systemaci :-)
		intenzivne:	asi 3 % zamestnancov skoly (pedagogovia)
				zopar (radove 10-ky pracovnikov SAV v KE)
				net fanatici z studentov inych fakult (cca 100 ludi)
				net fanatici z studentov strednych skol (<50 ludi)
		pravidelne:	asi 5 % zamestnancov skoly
				male skupinky jedincov zo strednych skol (< 100 ludi)
				pracovnici SAV, UVT
		nepravidelne:	stovky uzivatelov
				(celkovy pocet uctov na TU KE niekolko 1000)

+ intenzivne elektronicke konferencie ( to by ste neverili, ako taky
  diskusny klub s par netflames members dokaze natiahnut mailq ...)
ak chce skola dat o sebe vediet nejakym www  servrom je v keli,
pretoze kazdy o ne strati zaujem, ak mu idu html pages radove minuty.
takze siet by mala sluzit aj na to, aby svet vedel o nas ...

> Milos Kleint
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk