Filosofie a vyvoj Internetu

Panko Juraj Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Nov 3 16:53:44 CET 1994

			Drahi Netters !
> Nekomercni aktivity (tj. ty, ktere si na sebe samy nevydelaji) jsou tu
> preci proto, abychom meli co hezkeho podporovat. :-)
presne. Napriklad praca stredoskolskych studentov na VS, toto tuna robime,
na ukor vlastneho casu a penazi. Kto je proti tomu ?
> Kazdopadne bychom jako administratori meli mit spis ty positivni cile,
> nez ty negativni (nejen si muset lamat hlavu nad tim, jak nekomu neco omezit
> a v necem zabranit :-( ).
K tomu sme donuteni :-(
> Jak znamo, tragedii pro mnoho nasincu je prave ten rozdil psane a
> mluvene anglictiny. Takze pro anglictinu to nutne chce prenaset
> mluvene slovo... :-)
> (Promin, Juro, uz vidim, jak Te omyvaji ... :-( )
Nebojim sa, v ramci MICE skupiny na INET'94 som sa bavil s pouzivatelmi
videa na INET-e aby to slo, min 128 kB linka, ak iba zvuk server stacila by
64. kB ( takze ak mi nejaka katedra vyuky cudzich jazykobv v KE presadi
financie na upgrade linky z 19.2 na 256 aspon, ale 512 radsej, beriem !
Zial,  na sucasnej linke by som si neskrtol, ani keby som vytahal vsetky
ostatne segmenty z routra a zostal sam :-(

P.S> 	Pacil sa mi prispevok o moralnej zodpovednosti za vyvoj Inet-u. Zial
	bojim sa, ze tieto snahy komercia prevalcuje.
> Petr Herman
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk