Continue: Zapojeni do CESNETu pro kohokoli?

David T. Rataj xratd01 at vse.cz
Thu Nov 3 17:22:46 CET 1994

>: Prispevek p.Melouna me zarazil, netusil jsem, ze na svete existuji spravci
>: siti, kteri tyto site spravuji pro sve uzivatele. Inu, posuzoval jsem podle
>: nasich spravcu. Timto bych se chtel otazat, zda se neboji zapojeni Inetu na
>Nemyslim si, ze by vsichni spravci siti tu svou sit spravovali jen pro
>sebe (kdyz ne pro sve uzivatele). Uznej, proc by si nase VC pro sebe
>delalo az takovou sit, jaka tu je?
	Uznavam. Trochu jsem to prehnal, ona ta osobni zainteresovanost dela
sve... Hodne veci na VSENETu je skutecne dobrych a dobre udrzovanych, lepe
nez leckde jinde. To ale nic nemeni na mych nazorech vyrcenych v predchozi
diskuzi.

> [...]
>: vypocetni technikou v majetku VSE, ma zejmena v zalezitostech vyuziti
>: Internetu velmi deklarativni charakter, tj. nevymezuje presne prava a
>: povinnosti zajemcu o uzivani Inetu. Coz jako efekt nese protipolne vyklady

>Ale uvaz, kdyz lidem reknes, ze si muzou stahnout tolik bajtu z Cech, tolik
>z Ameriky a dvakrat do mesice pul hodiny MUDu, tak to treba fakt zacnou
>delat! Kdyz se to muze, tak proc ne. Tenhle stav, kdy nikdo poradne nevi,
>co 'smi' a co ne, mi docela vyhovuje. Kazdej se muze ridit treba podle
Inu, nekomu to muze vyhovovat, me bohuzel ne.
Zatim jsem temer vzdy svou cinnosti na Inetu prilakal pozornost VC, a moje
svedomi nic nereklo.
Hromadny download, ktery by pravepodobne nastal po nejakem uvolneni site, je
skutecne problem. Domnivam se ale, ze po pocatecnim nadseni by vetsina
opadla a zustali jen ti, kterym Inet skutecne k necemu je. Navic, myslim si,
ze pokud by existovala vyhlaska pracujici pro studenty, doslo by k preneseni
boje z pozice "studenti vs. VC" na pozici "studenti downloaderi vs. studenti
rozumni vyuzivaci site". Mozna, ze jsem naivni....
uhadat = co kdyz se neumim hadat a hadam se nerad?

>: Nemluvim o zavedeni Inetu na Strahov, ktere povazuji za maly zazrak, kteremu
>: snad ani nebudu verit, dokud jej neuvidim na sve vlastni virtualni oci ;).
>Treba se toho taky nekdy dockame, ze bude na Jarove na pokoji zasuvka ...
	Jojo, toho se asi nedozijeme... Snad nase deti...:)

				Kazdopadne diky za reakci..kazdy
				nazor je vitan.

					David Rataj