Zapojeni do CESNetu ?

Ing. Martin Molhanec MOLHANEC at feld.cvut.cz
Thu Nov 3 19:44:44 CET 1994

    Vazeni kolegove, protoze se na sitich rozpoutala diskuze ohledne
komercni aktivity CESNETU, jestli je to spravne, ci zdali to nejde na
ukor skolstvi. Vyuzil jsem prilezitosti a vyzval kolegu Simu z VC
CVUT, ktery ma na starosti komercni zakazniky CESNETu, zdali by
neposkytl ucastnikum techto konferenci podrobnejsi vysvetleni, jak se
cela vec ma. Ucinil tak ve velice kratke dobe a pozadal mne o zaslani
jeho textu do konferenci, kterych se neucastni a ja tak cinim.

    Martin Molhanec

> Vazeny kolego,
> prosim podle predchozi dohody, abyste nasledujici informaci poslal
> do konference, ktere se neucastnim a kde se diskutovalo o
> poskytovani pristupu do Internetu.
>
> Dekuji
> Stanislav Sima
>

> Vazeni kolegove,
>
> nerad bych CSINFO-L zatezoval obchodnimi zalezitostmi, ale nekdy je
> asi nutne dat o nas vedet i ucastnikum teto konference. Smlouvy o
> pripojeni do site CESNET uzavira v ramci licence vyhradne
> provozovatel CESNETu, tj. Vypocetni centrum CVUT. Licence nebrani
> [...]

*  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
*            Czech Technical University in Prague                    *
*  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
*  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
*  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
*  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
*                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *