Kdo ma IP ? II.

Jan Petrous hop at unibase.cz
Sat Nov 5 16:58:59 CET 1994

> Hi!

> Mam za to, ze kdyz si koupim TCP/IP, mel bych si nechat pridelit IP adresy.

Nejspis jsem spavne nepochopil, co myslite pod pojmem 'koupit TCP/IP'.
Koupit IP pripojeni ? Ale za ty hrisne penize byste jej nejspis i vyuzival.
Nebo koupit sitovou podporu TCP/IP pro vasi lokalni sit? Pak ale, kdyby
podobne reagovali vsichni, pak uz jiste zadne volne IP adresy nebudou
k dispozici tem, co je opravdu okamzite potrebuji

> Sincerely,
> Martin Krejci

Nashledanou,
			Jan Petrous.