Kdo ma IP ? II.

Petr Kubicek kubicek at praha1.ff.cuni.cz
Mon Nov 7 09:57:38 CET 1994

According to Jan Petrous:

> Nejspis jsem spavne nepochopil, co myslite pod pojmem 'koupit TCP/IP'.
> Koupit IP pripojeni ? Ale za ty hrisne penize byste jej nejspis i vyuzival.
> Nebo koupit sitovou podporu TCP/IP pro vasi lokalni sit? Pak ale, kdyby
> podobne reagovali vsichni, pak uz jiste zadne volne IP adresy nebudou
> k dispozici tem, co je opravdu okamzite potrebuji
>

> Nashledanou,
> 			Jan Petrous.

Dobry den,

no nevim, kdyz jsme delali IP sit na FF UK, jednim z doporuceni v navodu,
bylo zazadat o prideleni IP adresy i bez "IP conectivity". U malych siti
se navic vetsinou (vzdy) jedna o "C-kove" adresy, takze ani ten problem s
vycerpanim by nemel byt tak horky. Blizsi informace by nam mohli rict z
VSCHT (ci COnet nebo NIC CZ ci jak se to ted jmenuje).

Petr Kubicek