Kdo ma IP ? II.

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Mon Nov 7 21:15:41 CET 1994

Hi!

> Nejspis jsem spavne nepochopil, co myslite pod pojmem 'koupit TCP/IP'.
> Koupit IP pripojeni ? Ale za ty hrisne penize byste jej nejspis i vyuzival.
> Nebo koupit sitovou podporu TCP/IP pro vasi lokalni sit? Pak ale, kdyby
> podobne reagovali vsichni, pak uz jiste zadne volne IP adresy nebudou
> k dispozici tem, co je opravdu okamzite potrebuji
>
> Nashledanou,
>                       Jan Petrous.

Mam na mysli "koupit protokol TCP/IP", neboli "koupit sitovou podporu
TCP/IP pro nasi lokalni sit". Za prideleni adres jsme nic neplatili.

Souhlasim s Vami, ale
1. Nekde na zacatku manualu od TCP/IP se pise, ze je zahodno nechat si
   pridelit adresy, coz mi mluvi z duse, a proto jsem o ne pozadal.
   Ze se v Emerice pripojeni do Internetu predpoklada samosebou, me
   napada az v teto chvili.

2. Na pridelovani adres zrejme plati nejaka pravidla, ktera kvuli nam,
   doufam, nikdo neporusil.

3. Kdyz pujde do tuheho, neni problem tytez adresy pridelit nekomu,
   kdo na Internetu skutecne bude. My tam nejsme - ke kolizi nemuze
   dojit. Za prideleni adres jsme nic neplatili, nemuzeme tedy chtit
   zadne velke garance.

4. Kdybych nezadal o adresy, dozvedel bych se pozdeji nebo vubec ne,
   ze existuje moznost vymeny e-mailu pres UUCP a v tuto chvili
   bychom si nepovidali...

Sincerely
Martin Krejci

* MARTIN KREJCI  .   .   .   .   .  OKRESNI URAD CESKY KRUMLOV  *
* e-mail: mkre at oku-ck.cz   .   .   .   .   .   .   .   .   .    *
* Phone:  +42-337-3577   .   .   .   .   .  Plesivec 268 .   .  *
* .   .   +42-337-2011 .   .   .    381 01  Cesky Krumlov  .    *
* Fax:  . +42-337-2767   .   .   .   .   .  Czech Republic   .  *