Warning From uucp (fwd)

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Tue Nov 8 11:51:12 CET 1994

> Sender: net-Mgr at cs.felk.cvut.cz
> Date: Mon, 7 Nov 1994 21:16:26 MET-2DST
> Subject: Warning From uucp (fwd)
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> From: Martin Krejci <mkre at oku-ck.cz>
>
> Dost  se mi tady objevuji zpravy jako je tato:

Vazeni pratele,
administrator konferenci cs.felk.cvut.cz se k uvedenemu problemu vyjadril
takto:

> Date: Wed, 2 Nov 1994 18:37:51 MET-2DST
> From: Martin Bily <bily at cs.felk.cvut.cz>
> To: POSTMASTER at app.cz
> Cc: MENSA at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Problemy s domenou app.cz
>
> vzhledem k opakovanym problemum s dorucitelnosti mailu nekterym
> uzivatelum z domeny app.cz (napr .rkamaryt, zslegl) jsem nucen
> opetovne dotycne vyradit z nami vedenych konferenci. Budu tak
> cinit opakovane do doby, nez se situace v app.cz zlepsi.
>
> Doufam, ze muj administrativni zakrok prijmete s pochopenim.

Jelikoz uvedeny zakrok byl proveden nedavno, je mozne, ze nektera
chybova hlaseni mohou jeste nejaky cas "dobihat" nebo se lide z APP
do konferenci hlasi znova z jinych uzlu, takze budte shovivavi. Nelze
asi delat nic jineho nez takove hlasky mazat.
--
e-mail <kaspar at cnb.cz>                          Lubos Kaspar