Hledam konferenci

Michal Kurka XKURKA at dinf.fsv.cvut.cz
Thu Nov 10 09:26:05 CET 1994

    Prohlizel jsem uz seznamy (dostupne na nasem serveru) ceskych a
zahranicnich e-konferenci, ale tu, kterou hledam, jsem zatim nenasel. A
tak se obracim na vas.
    Znate nebo mate nejake informace o e-konferenci s tematem o
osmibitovych pocitacich ?  Konkretne se jedna o pocitac 'SAM Coupe' (u nas
malo rozsireny) na 99.9% kompatabilni se 'ZX Spectrem'. Pravdepodobne to
bude nejaka zahranicni konference (anglicka, polska nebo jina). Nebo vite
nekdo, jak zjistit co nejuplnejsi seznam vsech konferenci ?
    Dekuji za odpovedi.

P.S: Asi bude lepsi, kdyz mi budete odpovedi posilat na moji vlastni
     adresu misto do konference.
                                                  Michal Kurka
                                             CVUT, fakulta stavebni
                                              Praha 6, Thakurova 7