zapujceni streameru

Jaroslav Kucera kucera at handihlp.cz
Thu Nov 10 17:16:30 CET 1994

Dobry den,

     nemohl my nam nekdo zapujcit kratkodobe streamer Wangtek5150ES
(SCSI, DL6250) nebo nejaky s nim kompatibilni?
Nas streamer ma zavadu a nutne jej potrebujeme. Bohuzel, jako neziskova
humanitarni organizace mame omezene financni zdroje a velmi bychom
proto privitali, kdyby tato zapujcka mohla byt bezplatna.
     Predem dik za pomoc.
     S pozdravem

						J. Kucera

 |             Jaroslav KUCERA, System Administrator            |
 |    HANDIHELP - The Information System of Disabled Persons    |
 |    Karlinske namesti 12, Prague 8, 186 03, Czech Republic    |
 |    Tel: +42  2 24215915/145          Fax: +42  2 24219797    |
 |                 Internet: kucera at handihlp.cz                 |