Warning From uucp (fwd)

Jiri Orsag jiri.orsag at vscht.cz
Fri Nov 11 11:41:58 CET 1994

According to Jan Petrous:

> Jestlize je to tak, pak by s tim mel neco nejspis udelat poskytovatel
> Internetu. Nebo se snad mylim?

Problem s fungovanim mailu v APP trva od konce leta, kdy z APP presla
cast administratoru do nove vznikajiciho Oracle CZ. Posilal jsem kvuli
tomu uz radu mailu, v osobnim jednani jsme se dohodli, ze tu vec
vycistime. Vec vsak byla vazana na reseni nekterych organizacnich
zmen, ktere v APP probihaji a zrejme nejsou uplne jednoduche. Tak si
vysvetluji, ze zatim k nicemu konkretnimu nedoslo. Situace me netesi,
ale nemohu s ni nic udelat. Musite si uvedomit, ze poskytovani pripojeni
Internetu ma take jiste hranice. Stejne jako je neakceptovatelne, aby
me chodili z rozhlasu nebo televize domu kontrolovat, co posloucham, pripadne
jak se u toho tvarim :-), nema poskytovatel pravo zasahovat do vnitrni
site zakaznika. Muze nabidnout technickou pomoc, to jsme opakovane
ucinili a pripadne muze odpojit zakaznika, ktery ohrozuje svou
spatnou konfiguraci bezpecny provoz site. Myslim, ze v tomto pripade
odstraneni problematicke adresy z listu resi veskere problemy diskutovane
v teto konferenci. Jine reseni by prineslo siti jako celku vice problemu,
nez by se vyresilo.

Jeste jednu poznamku k RIPE databazi. Polozka admin-c znamena administrativni
kontakt nikoliv administrator. Vetsinou je tam uveden sef nebo nekdo, kdo
ma pravo vyrizovat administrativni veci kolem pripojeni.
Clovek zodpovedny za mail nebo u vetsich firem sef skupiny, ktera za
fungovani mailu zodpovida je uveden jako tech-c. Stav dat v RIPE databazi
odpovida presne opravam, ktere nam organizace zasilaji. V databazi mame
jako jedna z mala evropskych zemi registrovano nejen 100% siti, ale i 100%
domen druhe urovne. Ale pokud nekdo nestiha udrzovat plne funkcni mail,
asi se lze tezko divit, ze nema v poradku zaznam v databazi.

======                            ======  Jiri Orsag
===    ____                          ===  COnet, Ltd.
===   /      /   /   ___    ___  _/_ ===  Technicka 3, 166 28 Prague 6
===  /----  /   /  /   /  /___/  /   ===  The Czech Republic
=== /____  /___/  /   /  /___   /    ===  E-mail:   ors at Czechia.EU.net
=====                              =====  Phone:        +42 2 24353242
===== Connecting Europe since 1982 =====  Fax:          +42 2 24310646