Remote control

Petr Rehor REHO at decros.cz
Fri Nov 11 15:33:26 CET 1994

>    shanim doporuceni na nejaky software (PD i komercni), ktery mi
>  umozni praci v lokalni novellske siti pres modem. Pokud mozno,
>  aby umoznoval i praci s grafikou (WINDOWS).

PD neznam. Jako komercni mohu doporucit pcAnywhere pro DOS nebo pro
Windows. Dale existuji obdobne produkty CoSession, CarbonCopy ...
Jejich cena se obvykle pohybuje 3.000 az 4.000 za remote modul a
stejna castka za host modul. Licencni politika se lisi produkt od
produktu.

My umime dodat pcAnywhere. Podrobneji hronek at decros.cz

Petr Rehor   (rehor at decros.cz)