Continue: Zapojeni do CESNETu pro kohokoli?

xstea05 at vse.cz xstea05 at vse.cz
Tue Nov 15 12:44:24 CET 1994

>Jak sleduji tuto diskuzi pripadne mi dost zbytecna, protoze lide, kteri
>nechteji pustit studenty do Internetu je tam take nikdy nepusti. A muzou
>je o to prosit studenti nebo spravci siti kdokoliv, ale oni zrejme nikdy
>nepochopi, ze Internet opravdu uz neni jen pro lidi kteri chteji neco
>konkretniho sehnat, ale i pro nekoho kdo proste hleda nove kontakty uci
>se anglicky (IRC, MUD) atd...

V tom s vami vubec nemuzu souhlasit!! Ten nazor"stejne to nema cenu, tak
toho nechame" by nas hodil o par set let zpatky. Za chvili by nekdo prisel s
nazorem, ze "lupicu je tolik, ze je stejne nechytnem, tak radsi zrusime
policii", nebo "cely svet je plny drog, tak je radsi zlegalizujem". Skoncilo
by to totalni anarchii a snad i obcanskou valkou. JENOM TO NE!! JEN DALE
PRISPIVEJTE do tetoi skupiny, PROSIM!!

Adam