Internet X modem X notebook ???

Josef Kaderka kade at mrkev.vabo.cz
Mon Nov 21 07:31:25 CET 1994

Dobry den (?),

> (maly, ale funguje) a subnotebook Olivetti Quaderno. A taky problem se
> zapojenim. Z notebooku vede specialni 9pin RS232. Mam kabel s redukci
> na standartni 9pin i 25pin RS232. Modem ma taky normalni 25pin RS232.
> Kdyz vsechno propojim, pocitac stale nevi, ze tam ma vubec nejaky modem.
> Zjistill jsem ,ze ta specialni redukce Quaderna ma pruchozich ale jen
> 6 dratu z deviti. A ted otazka

Pouzivam naprosto stejnou kombinaci jako Vy a chodi to zcela OK. Vidim dva
mozne problemy:
	1) Mate skutecne redukci konektor Quaderno/Cannon, nebo ten kablik na
	propojeni s jinym PC ? To by bylo neco jineho !
	2) Quaderno ma v setupu implicitne zablokovan seriovy port, asi by to
	chtelo zkontrolovat (SHIFT+CTRL+ALT+DEL), ev. nastavit (F6).

					Josef Kaderka
					katedra pocitacu
					Vojenska akademie Brno
					Kounicova 65