Hudbu bude moci sirit i Internet

Petr Brehovsky breh at pvt.cz
Mon Nov 21 16:50:38 CET 1994

> Londyn - Britska spolecnost Cerberus Sound and Vision ziskala
> pravo na prodej hudebnich nahravek prostrednictvim celosvetove
> pocitacove site Internet. Nahravka v kvalite kompaktniho disku
> bude dostupna kazdemu, kdo je napojen na Intenet a vlastni
> digitalni prehravac - jukebox...

Zajimalo by mne jak to mysli s tim prehravacem. Program ?
Nebo je to jen obycejna zasilkova sluzba vyuzivajici
k objednavani WWW (a poslou pak CD).
	Taky by bylo zajimave vedet, (pokud se nejedna o CD)
jestli se vyuziva jejich specialni program a clovek to posloucha
OnLine ze serveru, nebo jestli poslou nejakej obri sampl a delej si
s tim co chces.

				Petr Brehovsky
				breh at cb.pvt.cz