este s****a na Inetu

Michal Zub KRSEK KRSEK2 at JONAS.ZCU.CZ
Tue Nov 22 10:31:56 CET 1994

Nazdar vsichni,
taky prispeju se svou troskou do mlyna.

>  U nas by dany pan musel odist zo servra, ktory spravujem (pokial by mi
>  to niekto dal vediet) a zrejme (pokial by prave nerobil diplomovku ) by si
>  minimalne na semester oddychol od internetu v ramci domeny tuke.sk
>  (Technicka Univerzita Kosice).

    Na vsech kontech, ktere mam mimo republiku (tu nasi), je podminkou
k ziskani konta podepsani jakehosi papiru (at uz virtualne nebo i
fyzicky) s nekolika pravidly. Uzivani sprostych slov je AZ NA DRUHEM
MISTE. Na prvnim je hackerstvi. Clovek, ktery pise nejaky majl by si
mel uvedomit, ze v zahlavi jeho majlu je uvedena hlavicka skoly, kde
studuje. Takze timhle zpusobem skoro skolu reprezentuje.
    Takze STOP hackerstvi ceskeho jazyka (tenhle termin prave
vymyslel kamos).

>  Pokial viem, Internet nema ziadne striktne zasady, typu zasad platnych v
>  sieti BITNET (tato siet bola v CSFR skor ako Internet, preto jej pravidla
>  sluzili ako vzor na vacsine akademickych institucii, ktore sa pripajali do
>  EARN-u (europska cast BITNET-u). Ak sa nemylim, v Inete je zakazana iba
>  cinnost narusajuca funkcnost siete. Existuje iba moralny kodex pouzivatela
>  Internetu ( netiquette ) ale je to "iba" moralny kodex :-(

Ale kazda organizace (teda myslim skola), by mela mit urcita pravidla
prace v siti (jak vlastni, tak i Internetu).

                            Mike
                            ---
        .     .                Michal Zub KRSEK
    ...  :``..':               Home:
     : ````.'   :''::'               Michal KRSEK
   ..:..  :     .'' :                Velvety 63, 417 62
``.    `:    .'     :                 Czech Republic
     :   :   :         :    E-Mail Adresses: KRSEK2 at jonas.zcu.cz
     :    :   :        :                   : KRSEK2 at scylla.zcu.cz
      :    :   :..''''``::.                : KRSEK2 at freeport.uwasa.fi