Internet X modem X notebook ???

Josef Kaderka kade at mrkev.vabo.cz
Tue Nov 22 13:02:59 CET 1994

> Kablik na propojeni s jinym PC (seriove) by mel na obou koncich samicky.
> 9-dirkovou samicku a na druhe 25-pinoveho samecka, je naopak nutne,
> aby byly propojeny piny 2-3 a 3-2 - viz vyse.

Quaderno nema standardni konektory Cannon (tyka se serioveho i paralelniho
portu). Oboji je v miniaturnim provedeni, moc casto se to nevidi. No a protoze
Quaderno nema ani disketovou mechaniku, dodava vyrobce kabel pro napojeni na
normalni PC pres seriovy port - jinak by byl majitel Quaderna jaksi odrezan od
sveta.

Redukce z miniaturnich konektoru na bezne se musi dokoupit, proto docela chapu,
ze v prvni fazi nekdo vezme co ma (tj. propojovaci kabel k PC) a pres nejake
dalsi redukce stylu samecek-samicka zkousi prorazit.

					Josef Kaderka
					katedra pocitacu
					Vojenska akademie Brno
					Kounicova 65