Stare tema

Eduard Vopicka Eduard.Vopicka at vse.cz
Fri Nov 25 15:05:49 CET 1994

Vazeni kolegove,

v posledni dobe probehlo na pude teto konference nekolik vasnivych diskusi
na ruzna zavaz"na temata. Protoze behem poslednich dvou dnu pocet prispevku
povazlive poklesl :-), chtel bych predlozit k nove diskusi stare tema.

Jako podklad pro zahajeni diskuse prikladam nekolik (mirne kracenych)
prispevku z jednoho pozoruhodneho maillistu. Udaje, ktere by mohly
prozradit identitu autoru, jsem umyslne vynechal; o to mi ted nejde.
Z adres odesilatelu ale vyplyva, ze vsechny prilozene zpravy byly
z ceskych vysokych skol nebo universit, nejspis jejich zamestnanci
nebo studenty.

Jako danovemu poplatnikovi se mi vubec nelibi, jsou-li penize z me
kapsy pouzivany timto zpusobem. Neco jineho je, kdyz si nekdo pristup
do site plati z kapsy vlastni.

Jeden citat uvodem:

> Suverenne nejlepsi bahno NEJ, NEJ, NEJ
> bezi na 128.178.77.5 4242
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> U nas ho parime dobre rok a neco (mesice realneho casu na konte)

A ted se jdete podivat do masny, kde se duchodci rozmysleji, zda si
mohou dovolit koupit na nedeli par deka masa.

Dekuji vam predem za vase nazory a preji dobrou chut k nedelnimu obedu.

Eduard Vopicka

Date: Thu, 24 Nov 94 17:15
Subject: Re: Neni opravdu se o cem bavit ?

> P.S. Jake hry ( mudy, mush nebo cokoliv jineho) povazujete za
> nejlepsi ? Zkuste odpovidat soukromou postou na ****@****
> a ja sestavim nejaky zebricek nebo tak.

Musim si trochu prihrat polivcicku, nejlepsi je Lost in Time, bohuzel
momentalne ve vystavbe a tudiz zavreny. Mate se na co tesit, protoze bylo
zarazeno plno novych prvku, pro vas nevydanych 8-)  ( priznivci strelnych
zbrani a playerkillingu si prijdou na sve ). Zapomel jsem dodat ze to
je lpmud. Timto bych chtel i podekovat Braunovi, velkemu staviteli naseho
muda.

Date: Thu, 24 Nov 94 17:42
Subject: Re: Lost in time

>   Ted jsi mne znechutil. Fantasy svet a strlne zbrane?
> To uz tam dejte rovnou laser. A tak se mi to libilo..
>   Alvatar

Lost in Time je univerzalni, kazdy si uzije sve.
LiT je mud s nekolika casovymi "vrstvami" (momentalne zatim 2 ). V prvni
vrstve je klasicky svet fantasy s jeho meci kouzly atd. Lze vsak projit
nejakou branou ( jak to uz je nepodstatne ) do dalsi vrstvy, ktera je moje
prace a ta se odehrava v roce 1994. Zde existuje jina mena ( tudiz clovek
musi vymenit penize u nejakeho numismatika) strelne zbrane, trafika s
cigarama atd ...  Pronaseni zbrani z vrstvy do vrstvy jeste neni promysleno,
ale nevidel bych v tom problem. Mec funguje vsude, i kdyz kalasnikov bude v
urcitych nemagickych situacich lepsi. Zalezi na situaci. V zasade jsme se
usnesli ( admini ) na tom, ze prulez nebude snadna zalezitost a mozna bude
nejakym zpusobem penalizovana. Preliti strelnych zbrani do fantasy vrstvy se
nebojim, protoze patrony do Smith & Wessona se nekde na hrade koupi tezko,
takze zbran bude nepouzitelna po 6 vystrelech.

P.S. Jsou-li nekoho z vas konickem strelne zbrane, potreboval bych nejake
technicke udaje jako vaha, cena, typ naboju do nich atd..

                Mudum zdar a LiT zvlast !!!

Date: Thu, 24 Nov 94 19:19
Subject: Re: Nejlepsi bahno

> Suverenne nejlepsi bahno NEJ, NEJ, NEJ
> bezi na 128.178.77.5 4242
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> U nas ho parime dobre rok a neco (mesice realneho casu na konte)
>
> Je tolkienovske , DikuMud a pekelne propracovane.
> Clovek se strasne vyradi s tim, ze potka elronda a pobiji
> prisery a hrace na strane dobra/zla podle toho, je - ;li
> Skret/troll ci elf a tak
>
> Nezkousejte to radsi, prestanete milovat, spat a bavit se s lidma a vyletite ze skoly.

 He he!!

A co teprve to, kdyz Vas jen tak ze srandy killne *Slayer the orc* nebo nejaka
jina potvora.
Dovedete si predstavit, co to pro nektere znamena killnou treba takovou Arwen !?To je potom Vobtah.

                                            Zdarec !

--
"Eduard Vopicka, Computing Centre, Prague University of Economics,
W. Churchill Square 4, CZ 130 67 Prague 3" <Eduard.Vopicka at vse.cz>