Nove napady, was: RE: Stare tema

Martin Zdrazil zdrazil at praha1.ff.cuni.cz
Mon Nov 28 16:35:27 CET 1994

> No a ted mi to vlastne dochazi! Ja tady mam diplomanta, ktery dela jednak
> na ontologiich nejakych takovych systemu, jednak na otazkach distribuce
> (smerem ke groupware a tak), a tady mi unika vyznamny pramen! On by se
> treba mohl z toho spichnout system pro distribuovanou administraci a co ja vim
> vsechno jeste.
>
> Jak moc je to objektovy?
> Jaky jsou uplne nejzakladnejsi pojmy?
> Ma to nejaky rozumny protokol?
> Je na to RFC?
> Kde se to sezene (ne ke hrani, k analyze)?

mozna by bylo nejlepsi abyste se prihlasil na listserv at ff.cuni.cz do skupiny
MUDGAMES a tam to tema nadhodil, jiste Vam nekdo odpovi. 8-) Ono je toho
docela dost.

> Mozna, ze by to zajimalo tu smecku znalostnich reprezentantu a umelych
> inteligentu z vedlejsi katedry. Az si o tom prectu zakladni veci, abych
> nevypadal jako blb, tak bych ty hochy mozna vyhledal. Edo, nemas trochu
> lepsi smerniky?

Ptejte se tamtez.

> Ja jsem vzdycky rikal, ze Internet je dobrodruzstvi na stole, a vida, zase
> je o cem premejslet.
>
> Diky!! Honza Schmidt
> Katedra pocitacu FEL CVUT
> PS. Dovoluje se tento text citovat kdekoli bez zkresleni. JS.

A opet vstupuji do castecne ilegality 8-) ( nebo vlastne 8-( ).

--

                               88888888888888888888888888888
                               8                           8