vra> Duhova disketa (fwd)

Lubos Kaspar kaspar at cnb.cz
Wed Oct 12 09:56:08 CET 1994

> [...]
> From: Vladimir Vrabec <vrabec at cs.felk.cvut.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: vra> Duhova disketa (fwd)
> Date: Mon, 10 Oct 1994 17:30:53 MET
> From: Jaroslav Zeleny <JARZEL at earn.cvut.cz>
> Subject: Duhova disketa, soutez , a nas a vubec
> To: Multiple recipients of list CSISNEWS <CSISNEWS at CSEARN.BITNET>
>
> Vyhlaseni souteze Duhova disketa
> Programy budou hodnoceny ve dvou kolech. V prvnim kole bude
> kazdy program hodnocen nejmene dvema nezavislymi lektory, kteri
                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> posoudi jeho napad, uzitnou hodnotu, obsluhu (uzivatelskou
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> privetivost) a uroven dokumentace a vyberou nejlepsi dila do
  ^^^^^^^^^^^
> druheho finaloveho kola. Finalove kolo se uskutecni  na prelomu
> kvetna a cervna 1995. Vybrani autori na nam predvedou sve
> programy a odborna komise urci poradi vitezu.
             ^^^^^^^^^^^^^^

Mno, to bych rad videl tu nezavislost, odbornost a objektivitu,
zvlast pri hodnoceni kriterii tak vagnich jako je napad a specialne ta
uzivatelska privetivost. Docela verim, ze takove souteze stimuluji
ucastniky, aby ve svych produktech hyrili barvami, z nichz pak
chudaci uzivatele maji zkazeny zrak, a preferovali mysoidni ovladani
a zbytne interaktivni pristupy, ktere vetsinou jen zdrzuji.

Jeste ze nemam dite v dotcenem veku a nechce se do teto ani podobne
souteze prihlasit...

Celkove se vsak omlouvam, pokud by se nekomu zdalo, ze jsem neprimo
napadl jiste dobre mineny umysl protagonistu.
--
e-mail <kaspar at cnb.cz>                          Lubos Kaspar