lepsi PH klient vyuzivajici Waterloo TCP

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Fri Oct 14 14:44:01 CET 1994

Dnes jsem na server ftp.vslib.cz umistil soubor
/pub/network/msdos/wattcp/ph.arj, ktery obsahuje o neco lepsiho ph klienta
pro MS-DOS, nez je v distribuci WATTCP. Klient ma funkce v podstate shodne
s Unixovskym ph (pokud vim, neumi pouzivat sifrovana hesla pri prihlasovani).
Dosud jsem se nedostal k tomu otestovat, zda vse skutecne funguje jak ma,
nicmene zakladni prikazy chodi.

Klient pouziva standardni WATTCP.CFG. Pokud je v tomto souboru uvedeno

ph_host="your.host.name"

bude se prihlasovat k tomuto serveru (jiny server lze zadat pomoci
parametru -s).

Pro zajimavost - ve stejnem adresari je soubor talk-13.zip obsahujici chodivy
program talk pro PC (umi talk i ntalk). Oba soubory budou casem pravdepodobne
presunuty do /pub/network/msdos/wattcp/contrib.

Existuji v CESnetu jeste jine ph servery nez ph.vslib.cz, ph.zcu.cz a
ph.feld.cvut.cz?

                 Prijemne hledani e-mailovych adres a telefonnich cisel!

I Petr Kolar             Depart. of Computer Science    Addr: Halkova 6    I
I +42-48-329 loc. 374    Liberec Univ. of Technology     461 17 Liberec    I
I fax: +42-48-27397      E-mail: Petr.Kolar at vslib.cz     Czech Republic    I