Dotaz na fajnovosti v TELNETu

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Tue Oct 25 07:17:40 CET 1994

> 1. Cestina v TELNETu
> --------------------
>    Vim, ze se nedavno v konferenci objevila debata na toto tema, ale bohuzel
> se mi nepodarilo najit nejaky archiv. Potreboval bych vedet, co vsechno je
> treba pro zavedeni cestiny do NCSA TELNETu.

NCSA telnet upraveny pro cestinu lze nalezt v adresari

   ftp://gopher.cesnet.cz/pub/cesnet/software/telnet

(lze se tam pochopitelne dostat i Gopherem analogickou cestou). Jako
alternativu lze pouzit Clarkson NCSA telnet a misto telnetu pouzivat
rlogin, ktery je osmibitovy.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic