Zabijeni FTP do sveta

Creator liba at hron.ef.tuke.sk
Tue Oct 25 12:59:12 CET 1994

> Vas problem je asi vyhodnejsi resit na urovni "firewall" nez na
> urovni killovani procesu. Kdyz naprogramujete filtry ve vasem
> smerovaci, ktery slouzi k pripojeni vasi site do Internetu, tak, aby
> nepropoustel pakety protokolu FTP tak se muze delat FTP v ramci vasi
> site ale do sveta nic nejde. Pro rizeny pristup do sveta je pak
> pouzit jeden pocitac, ktery muze FTP do sveta delat a konto na nem
> maji pouze vybrani uzivatele. Tento pocitac muze slouzit jako brana
> mezi vasi siti a Internetem i pro vetsinu dalsich sluzeb a protokolu
> [...]

Ano, je to jedna z moznosti, ale ja by som potreboval skor nieco take, aby
sa to dalo obmedzovat na nejaky cas a pre nejakych ludi. Problem je totiz v
tom, ze na jednom stroji studenti velmi zatazuju system v case vyuky a potom
sa tam neda pracovat. Takze pre tento cas by bolo treba zabezpecit, aby sa
tieto ftp zabili a nechalo sa info, kto nedodrzuje nariadenie neftpckovat
cez vyuku.
   Na to sa skor hodi program lsof, ale ten nie je robeny na 4.3BSD na
smepke :-(
	Takze zatial vam dakujem za odozvy.
			Creator.