Continue: Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Wed Oct 26 15:51:43 CET 1994

. . .

Informace neni nijak nova. Totez jsem slysel uz pred nejakou dobou na
seminari o CESNETu, ktery probehl tady na CVUT. CESNET je otevren i
komercnim organizacim ! Na stanku CESNETU na INVEXU jsem se dozvedel pouze
jedno omezeni - nez zacatkem pristiho roku skonci statem kontrolovany
monopol Eurotelu - nesmi se k CESNETu pripojovat soukrome osoby jako takove,
ale pouze podniky. Sam se divim, ze manageri CESNETu nesleduji deni v
sitovych konferencich a pri narazkach na toto hned nereaguji. Treba je v tom
nejaky mne neznamy zamer, jak si usetrit starosti s dalsimi penezi navic -) .

Nazor, ze CESNET je pouze pro nekomercni ucely na INVEXU hlasite
prezentovala jedna konkurencni firma (nebyl to Eurotel). Take neni bez
zajimavosti, ze nekteri spravci siti na skolach maji navic soukrome firmy,
ktere se zabyvaji instalacemi siti. Neprekvapilo by mne, kdyby se tudy
prizivovaly nazory o nekomercnosti CESNETu.

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529