Zapojeni do CESNetu pro kohokoli?

SNAJDR at student.vszbr.cz SNAJDR at student.vszbr.cz
Fri Oct 28 10:00:28 CET 1994

>     1.Domnival jsem se, ze Internet a jmenovite CESnet jsou prisne
>     nekomercni site. Clovek na stanku tvrdi opak: ja sam jsem ve

     Sameho me kdysi prekvapilo,kdyz myslim ze v nejakem CW bylo
     napsano ze cca 40% internetu je vyuzivano ke komercnim ucelum !!!
     Navic nektere ftp servry tomu napovidaji viz. FTP
     Novellu,Microsoftu,Delul,Apple,Texas Instruments,
     Intelu,.......atd,atd.

     BTW:Uz jsem narazil na nekolik pocitacu,ktere me nejdriv
     pozadaly o zaslani nekolika $ a potom mi teprve bude zaslano
     heslo pro pristup.....
     A jen tak na okraj:Proc vubec existuje v USA domeny EDU,MIL,COM
    ...a kcemu je ta posledni, he ???  ;-)

                           Bye
                              Petr Snajdr