Filosofie a vyvoj Internetu (WAS: Zapojeni do CESNetu...)

Honza Kostal jenik at feld.cvut.cz
Mon Oct 31 20:40:09 CET 1994

On Mon, 31 Oct 1994, Milos Kleint wrote:

> JA sam si osobne myslim, ze Internet je jiz svou podstatou a stavbou
> anarchisticka (fuj to je ale slovo) svobodna komunita. KAzde omezeni ktere
> nema ciste technicke duvody muze jenom skodit. Vzpominam si ze jsem nekde

	Zlata slova!

> cetl, jak v pocatcich INetu byly pouse jedny diskusni skupiny (ted si
> nevzpomenu na nazev) a kazda skupina musela byt schvalena jistymi
> administratory. A co se nestalo nekdo chtel zalozit skupinu .sex. A to
> neproslo. No tak se nastvali a udelali si vlastni diskusni skupiny mam dojem
> ze rec. A bylo po omezenich. Ted uz kazdy diskutuje o cem chce. BTW mi to

	Jsou to alt.*, jinak v ostatnich funguje system voleb. ten clanek
byl uverejnen v Computer Worldu, a opravdu bych ho kazdemu doporucoval.
Mozna by se mohlo podarit vyrazit originalni text z redakce, pozeptam se.
	Mimo jine se tam pise o dobe, kdy zprava mezi dvema pocitaci
stojicimi ve vedlejsich salech, ale patrici do ruznych siti sla tyden,
protoze musela prejit uzemi spojenych statu dvakrat napric. Vypada to
smesne, ale kdyz jsme pred nejakym casem uvadeli do provozu gateway do
amaterske site FIDONET, narazili jsme na skoro stejny problem. Zrejme se
lide jeste nepoucili ...

> velice pripomina aferu se skupinou vse.vtipy, ktera byla ihned zrusena
> jakmile tam nekdo poslal ostrejsi anekdoty.

	No, co se vtipu tyce, asi by nebyl takovy precin, kdyby se
student VSE pripojil na news server elektrofakulty (news.feld.cvut.cz),
no a tady lze najit skupiny a1.csfido.*, coz jsou prave zpravy prebirane
z fidonetu ...
:-)
---
						Honza Kostal