Visual Basic

BLASKO Dusan BLASKO at svfnov.tuke.sk
Mon Sep 19 07:49:22 CEST 1994

Vazeni priatelia.

Zistujem zaujem o moznych ucastnikov noveho diskusneho klubu na temu
VISUAL BASIC. V pripade, ze pocet zaujemcov presiahne urcitu hodnotu,
bol by zriadeny diskusny klub pre tuto oblast. Jednacim jazykom by
bola cestina a slovencina. Potencionalny zaujemcovia mi odpovede
zasielajte priamo na moju E-mailovu adresu a nie do konferencie.
Predpokladany termin zahahenia (v pripade dostatocneho zaujmu) by bol
cca o 2-3 tyzdne. Poprosil by som Vas tiez o rozsirovanie tejto
informacie. S pozdravom ostava:

* Dusan Blasko       Computer centre  -  Faculty of Civil Engineering
*                    Vysokoskolska 4, 040 20 Kosice - S l o v a k i a
* Fax: 0042 95 518 20                    Email: blasko at svfnov.tuke.sk
*                                                blasko at ccsun.tuke.sk