Microsoft .....

Ing. Jaroslav Biolek, MSMT CR BIOLEK at s1.msmt.cz
Mon Sep 26 16:38:08 CET 1994

Vazeni kolegove,

pres vsemozne utajovani prosakly nektere informace ohledne me osoby a
firme Microsoft. Abych predesel vsem dohadum poskytuji vsechny
informace najednou protoze jsem se prave dovedel, ze vsechny
nalezitosti k tomu jiz byly splneny.
Firmu Microsoft jsem odkoupil. Pujcku mi poskytla
americko-kolumbijska banka ESCOBBANK. Vsechny potrebne nalezitosti
jsou jiz splneny a zaverecny podpis smluv o odkoupeni firmy Microsoft
se uskutecni 19. 10. 1994 pri prilezitosti INVEXU. Vsechny duvody
odprodeje firmy Microsoft zodpovim ja i Bil Gates tehoz dne v
konferencnim sale hotelu Voronez. Casove vymezeni tiskovky bude
oznameno pozdeji.
Vsechny informace o budoucnosti firmy budou podany tamtez. Jiz dnes
jsou jasne dalsi smery rozvoje :
1. Rozdeleni firmy Microsoft na dve firmy : Nanosoft a Pikosoft z
nichz prvni se bude orientovat na operacni systemy a vyvojove
prostredky a druha na desktop produkty.
2. Nanosoft bude v nejblizsi dobe predelavat DOS na viceprocesorove
systemy a pokracovat ve vyvoji Windows NT 5.0 pod krycim jmenem
"Dej_to_na" a samozdrejme ve vyvoji  Windows 95 az do roku 2000.
3. Pikosoft ma jednoznacny cil uvest do konce pristiho roku uceleny
kancelarsky system Pikosoft Notepad Office.
Dalsi blizsi informace na tiskove konferenci.

Se srdecnym pozdravem
                                                    ing. Jaroslav Biolek
                                                  majitel firmy Microsoft