No subject

mick-ja at fpedas.utc.sk mick-ja at fpedas.utc.sk
Wed Sep 28 15:35:51 CET 1994

>From mick-ja Wed Sep 28 15:37:30 +0000 1994 remote from fpedas.utc.sk
From: mick-ja at fpedas.utc.sk (Micka Jan)
Subject: Zadost o radu
To: net at cs.felk.cvut.cz (diskuse NET)
Date: Wed, 28 Sep 1994 15:37:30 +0000 (WET)
Cc: mick-ja at fpedas (Jan Micka)

Vazeni,
	predne se omlouvam za rozeslani dopisu s prikazy REVIEW..., na siti
nejsem zbehly a spletl jsem adresu. Jsem student Vysoke skoly dopravy a
spoju v Ziline a do konference NET jsem se prihlasil z jednoho prosteho
duvodu: Mam problemy s prihlasovanim do konferenci. Vetsina serveru (krome
tohoto) na klasickou prihlasku (subscribe skupina jmeno) odpovi chybou, jez
je udajne zpusobena existenci dvou domen na nasi skole, utc.sk a utc.cs.
Hlavni postovy stroj domeny pozmeni adresu na mick-ja at fpedas.utc.sk from
uvt.utc.sk, s cim si nektere listservery nevedi rady. Zkousel jsem i
prihlasku na adresu listserv%nazev.serveru at sun.uakom.sk, ale ani to
nepomaha. Za kazdou poskytnutou radu bud vdecny.

						Jan Micka