zaloha

Ludvik Urban GEOFLU at ACI.CVUT.CZ
Tue Apr 4 17:48:53 CEST 1995

Ohledne zalohovani bych mohl rict neco o SyQuestu.
Poridil jsem to za cca 15000, strkam to na paralelni
port (ja mam sice dva, ale netreba se obavat,
protoze je tam zastrcka na kabel od tiskarny,
takze je to vlastne mezi pocitadlem a tiskarnou).
JA mam disky na 105MB, pracuje se s tim jak s disketou
a pri ty kapacite je to vlastne lacinejsi nez diskety.
Tech mam nyni nekolik set, skoro stovku jeste
nepouzitejch a nevim, co s nima :-).
V patek odpoledne to cely strcim do tasky
a prejedu na jinej pocitac. Je to sice trochu pomalejsi,
ale vyhody dle me prevazej.
LU
p.s. Jo a da se ztoho pracovat...