Informix & Linux

Jan Musil musil at Leo1.zlin.vutbr.cz
Thu Apr 6 14:02:47 CEST 1995

On Thu, 6 Apr 1995, Pavel Zeman wrote:

>     ma nekdo nejake zkusenosti v oblasti Informixu a Linuxu,
>     konkretne jestli je nejak mozne provozovat Informix pod Linuxem,
>     a jestlize ano, co je nutne neco upravovat. Do teto doby jsem
>     pracoval s Informixem pod SCO, pod kterym Informix chodi dobre.

No, zatim s provozem Informixu pod Linuxem zkusenosti nemam, ale hned
dnes az prijedu domu hodlam rozchodit emulator SCO Unixu. Melo by to
chodit s jadrem 1.1.8x. Uz jsem se tim pokousel zabyvat asi pred 5
mesici, ale tehdy jeste byly problemy s IPC - o coz Vam v Informixu jde
predevsim. Slibuji, ze podam zpravu o tom jak jsem dopadl :-).

Jo a ten emulator se da nalezt na FTP: ftp.muni.cz
/pub/UNIX/linux/system/Emulators/ssibcs2.tgz (myslim).

						KrucifiX UniX
						    Honza
Jan Musil
e-mail: musil at leo1.zlin.vutbr.cz