Posta

Jan Prikryl prikryl at kremilek.felk.cvut.cz
Tue Apr 11 12:16:10 CEST 1995

> 	Prosim Vas, vysvetlite mi niekto, preco trva az 2 dni, kym mi pride
> e-mail z Holandska.

Vypis si cely mail i s hlavickou a koukni se na radky zacinajici
klicovym slovem "Received:", byvaji to vetsinou ty prvni v hlavicce.
Tam uvidis, kde to zatuhlo. Pak bych se dotazal administratora daneho
stroje, proc tomu tak je. Vic se da tezko rict, protoze jsi neuvedl
adresy, napada me, ze ale treba ti Holandani posilaji postu pres modem
jenom jednou denne ... pak bych se nedivil.

Honza

  Jan Prikryl
  postgraduate student
  graphics group sysadmin             E-mail:
  Department of Computer Science         <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
  CTU Prague, Czech Republic