IP adresa a Inet

Jan Prikryl prikryl at kremilek.felk.cvut.cz
Fri Apr 14 10:21:58 CEST 1995

> Nevylucuju, ze existuje implementace TCP/IP pro stanici, ktera se
> adresy smerovacu dokaze naucit z provozu v siti, ale jeste jsem se s
> tim nesetkal.

Pocitace firmy Silicon Graphics to umi spolehlive. Jedine, co
pri udavani do provozu zadavate, je vlastni IP adresa a hostname.
Ovsem krach je v tom, ze standardne chybi /etc/resolv.conf. Takze
je vlastne potreba jeste adresa name serveru. Velmi se mi to libi,
otazkou zustava, jestli je to opravdu blbuvzdorne a je na to
spoleh ... zatim doufam ze ano.

Jinak o spravne routovaci informace se ve vetsine systemu (krome
HP-UX) stara demon 'routed'. Pracuje s nejakym RIP protokolem
a podle me prave bud on dostava nebo oklikou pres nameserver (ale to se
mi nezda) se ziskavaji informace o branach a o smerovani.

Prijemne svatky vsem preje

Honza Prikryl

  Jan Prikryl
  postgraduate student
  graphics group sysadmin             E-mail:
  Department of Computer Science         <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
  CTU Prague, Czech Republic